Návštěva tréninkového centra pro číšníky na Filipínách

2024-07-16

Při návštěvě jednoho z našich tréninkových center pro číšníky na Filipínách, kde se místní obyvatelé učí dovednosti potřebné k úspěšné kariéře v pohostinství, a to nejen doma, ale i v Evropě nás opět překvapila komplexnost výuky “studentů”.

Tréninky zahrnují:

  1. Profesionální obsluhu a etiketu
  2. Efektivní komunikaci se zákazníky
  3. Praktické zkušenosti s podáváním jídel a nápojů

Některé části výuky jsme se pokusili zachytit:

Číšník
Účastníci se učí základy stolování a přípravy stolů.

Číšník
Praktická výuka obsluhy hostů v reálném prostředí.

Práce číšníka není jen o podávání jídel a nápojů. Číšníci jsou klíčovou součástí zážitku zákazníka. Jsou zodpovědní za:

  1. Přátelské a profesionální uvítání hostů
  2. Doporučování jídel a nápojů dle přání zákazníka
  3. Zajištění, že hosté mají vše, co potřebují pro příjemný zážitek
  4. Rychlé a efektivní řešení případných problémů

Filipínští pracovníci jsou velkým přínosem pro kvalitu českého pohostinství. Jejich odhodlání, pracovní etika a schopnost přizpůsobit se novému prostředí jsou nesmírně cenné. Tréninková centra se kterými spolupracujeme připravují pracovníky, kteří přinášejí své dovednosti a přátelský přístup do restaurací a hotelů po celé České republice.

Jsme vždy potěšeni úsilím a nadšením všech studentů a jejich odhodláním dosáhnout úspěchu v pohostinství, ať už na Filipínách nebo v Evropě.